Monday, July 15, 2013

Outfit Post: 5th Wheel

So, last Wednesday, me and my highschool buddies Lea and Aly (plus their boyfriends, Gian and Eugene. Yes, I'm the 5th wheel, hence this post's title hahaha!) decided to meet up for some long overdue bonding, and to celebrate Eugene's birthday, heehee! Decided to chill at Serenitea, Katipunan and chitchat endlessly til' we're the only customers left. Took advantage of the deserted place and taught them friends some "basic and usual blogger poses" I learned from reading my favorite bloggers' blogs!! (turns out my friends are better than me! Hahaha!) 

First off, here's what I wore: a knitted top and comfy leggings and flats! Yep, I'm all for comfort ya'knoooow. ;)
The "tingin-sa-baba-and-touch-your-hair" pose!
Leggings: Boardwalk | Flats: Solemate



Knitted top: Thrifted for 45php! 
Such a steal right? Right?! Hahaha!
Sling bag: FOSSIL
Now here are some of the photos with them friends! Heehee!
With Aly and Lea! :) 

Us girls!
The boys: Gian and Eugene.
My boy's in this photo too, ya'know. He's just invisible and nonexistent that's why you can't see him! Hahaha! 
Lovers. ♥♥♥
Lea's blogger pose! :) 
Aly's turn! 
Ugh, toooooo sweet!!! Hahaha! 
Lea's blogger pose, version 2.0!  

I really love this pic! Candid photos are the best! Parang commercial ng Serenitea! Oha! 
BTW!! Hype this look on Lookbook guise! Heehee, thanks! :) 
http://lookbook.nu/look/5124764-Fossil-Brown-Sling-Bag-Solemate-Flats-5th-Wheel
xx. Lui! ♥






Thursday, July 11, 2013

Bloggers United 5

As promised, here's a quick photo diary of the awesome time we had at the 5th installment of Bloggers United last June 1 at the SMX Convention Center! Will make this post short and sweet, I promise! :) 
With Jac and Mara, my BU buddies!!! 
Us with Paul Chuapoco! Love his ombre shirt! Yelllllooooow ♥ 
With the Enciso sisters, Verniece and Vern! 
With my twin, Jac! :)
With my roomie, Mara! (started calling her 'Roomie' since she's my roommate when we went to Vietnam! Mehehe) 
Us with Melai Entuna! Thanks for letting us stay at your booth, Melai! :) 
With Tracy Ayson!
Here's a photo of me being my usual retarded self, fighting boredom! Hahaha! 
Us with Bea Benedicto and Bestie Konisis! :) 

Us with Seph Cham! Thanks for letting us use your wifi! Hahaha, I can still remember his uber cheesy wifi password =))
Ahhhhhhh! My favorite blogger ever, Cheyser Pedregosa!! ♥ 
With Stephanie Dy! Love her skirrrrt! :)
These are the legit photos (by legit, I mean hard copy and shizz! Haha) I got at the event! Thank you Style Locale and MadhouseMNL! ☺

Can't wait for the 6th installment! (Thanks for these photos, twin Jac!) :) From this day forward, I promise to update this blog often. Heehee, follow me on Instagram guys! @mleoness :)

xx, Lui! ♥


Wednesday, July 10, 2013

Outfit Post: You Say Goodbye, I Say Hello!

It's that awesome time of the year again! (well, a month ago, actually) This post is a month late but what the hellz, I'm still gonna post this because I had such an amazing time!!! (well, will blog about Bloggers United 5 later, this is an outfit post, hahaha!) On to my outfit!
  
I actually planned on wearing pants but Jac and Mara somehow managed to made me wear a skirt. Thinking I'd be under-dressed (Bloggers United will always and forever be such a fashyown event!!) I submitted into wearing my cutiepatootie aztec skirt! Used it once so I decided to take it out again! See how I styled 'em here!  

Faux snakeskin flats: Parisian
Skirt: Bubbles | Watch: Bench | Ring: Anagon | Bag: FOSSIL

Top: Sound and Matter by PacSun | Marilyn Monroe necklace: BU5 
Don't forget to hype this look on Lookbook!
http://lookbook.nu/look/4990052-Sound-And-Matter-Violet-Lace-Top-Bench-Maroon
Photos by Jac Pequeña (Thanks Twin! ☺)
P.S.! 
As to this outfit post's title, I remember being super LSSed to this Beatles' song since I've had such a rough month and to those who don't know the song, here ya go! Hope you guys get LSSed, too! :)



xx. Lui! ♥